ЧКЕПК :: Відкрите засідання студентського гуртка «Маркетолог»

Стабільність в бізнесі – це явище, про яке керівники суб’єктів підприємницької діяльності сьогодні можуть лише мріяти. Зовнішні умови, під впливом яких знаходиться будь-яке підприємство, змінюються постійно, тому успіху на ринку досягають лише ті компанії, які здатні гнучко і адекватно реагувати на зміни, що відбуваються, на виклики жорсткого конкурентного середовища.

Студенти – учасники гуртка «Маркетолог» прагнуть до опанування практичними навичками ведення конкурентної боротьби у різних галузях господарювання. 27 квітня 2017 року на відкритому засіданні гуртка студенти 231, 251 груп обговорювали різноманітні прояви конкурентної боротьби у комерційній та туристичній галузях.

У своїх доповідях учасники гуртка доводили, що конкуренція є визначальним фактором впорядкування цін, стимулом інноваційних процесів (запровадження у виробництво нових винаходів та технологій). Вона сприяє витісненню з ринку неефективних підприємств, раціональному використанню ресурсів, запобігає диктату виробників-монополістів по відношенню до споживача

Так, студенти 231 групи Бойко Юрій та Брайловський Михайло охарактеризували методи конкурентної боротьби у комерційній сфері, а студент 251 групи Донцов Дмитро визначив особливості конкуренції у сфері туристичного бізнесу на макро- та мікрорівнях. Про проблеми входу на конкурентний ринок доповідали Недорубан Ірина і Попович Таїсія (231 група). Студентка 251 групи Стрельчук Анастасія провела оцінку конкурентоспроможності туристичної фірми, а Дорош Ольга і Стримбу Анастасія визначили недобросовісну конкуренцію як вид порушення антимонопольно-конкурентного законодавства.